2016/05/24

Hangulatos fadobozok

Április óta nagyon nagy lázban égek és ennek nem csupán a tavasz az egyetlen oka és az otthoni terasz szépítgetése, hanem az, hogy lehetőséget kaptam egy közel 60 négyzetméteres erkély berendezésére, dekorálására és zöldítésére. Erről a bizonyos Nagy Erkélyzöldítő Projektről már rengeteg képet láthattatok az Instagram oldalamon, de itt a blogon is olvashattok majd összefoglalót, most azonban a részeredmények egyik büszkeségéről szeretnék beszámolni. 
Korábban már többször áradoztam Nektek az IKEA KNAGGLIG fantázianévre keresztelt fadobozáról, amit mindenféle dologra kiválóan lehet használni, de vitathatatlan erőssége a rendszerezés és a rakodás. Pakolásztam bele már zöldségeket, használtam ültetgetésnél is, melyről képeket ITT láthattok. Az otthoni teraszon történt ügyködéseim során rengeteg praktikus tulajdonságát fedeztem fel, például nagyon jól használható az erkélyre/teraszra történő kirakodásnál is. Nézzétek csak mennyire hangulatos egy kinti kávézás előkészítésénél és ráadásul attól sem kell tartani, hogy lecsúszik az étel/ital, mint egy tálca esetében. 

Látjátok, ilyen egyszerűen bele lehet pakolni és irány a szabadba!


Az otthoni használaton felbuzdulva úgy éreztem, hogy a Nagy Erkélyzöldítő Projektben is szívesen használnám az új kültéri konyha kialakítása során, ezért aztán vásároltam is még két fadobozt. 

Összeszerelést követően lazúrral lekentem, majd egy éjszakát száradt. (Biztos, ami biztos. ;-))


Még aznap este kivágtam az általam kitalált szöveget, melyet egyszerű A/4 méretű papírra nyomtattam. Érdemes a 160 grammos, kicsit nehezebb papírt választani, hogy a festék ne áztassa szét azonnal a sablonunkat. 


Következő lépésként jöhet az akril festék, de előtte jól rögzítsük a sablont, nehogy elcsússzon!



Igyekeztem minél gyorsabban, de alaposan, precízen adagolni a festéket és a végeredmény így pontosan olyan lett, ahogyan megálmodtam. El is készült az első kis dobozka!


Természetesen még egy mintával készültem, melyet a grillsütő alá szántam hangulatfokózónak. Az elkészült kis ládika a konyha férfi használójának is nagyon megtetszett. ;-)


Ha kedvet kaptatok, irány az IKEA, ahol beszerezhető ez a kis fadoboz, a többi pedig már csak a fantáziátokra van bízva! Nagyon jó nyári hangulatot kívánok Nektek, én pedig közben folyamatosan friss képekkel jelentkezem az INSTAGRAM oldalamon. Gyertek, kövessétek!

https://www.instagram.com/greenwaydsgn/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése