2016/05/18

Növényjelölő táblácskák gyorsan, ügyesen

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de nekem a május a kedvenc hónapom. Ilyenkor a legszebb a természet; gyönyörű zöld a fű, a fák levelei üdék és fényesek és a kertek is teljesen virágba borulnak. 
Május közepére a legtöbb helyen már a teraszok és az erkélyek is csodaszép növényekkel vannak tarkítva és engem személy szerint nem csak az ültetgetés bolondít be teljesen, hanem az ehhez kapcsolódó balkondekorációk is. Ezt az időszakot leginkább az adventi felhajtáshoz tudnám hasonlítani, csak olyankor bent őrülök meg, most tavasszal meg kint. :-D ;-)
Az otthoni teraszon a virágok és a fűszerek már áprilistól kezdődően szépen a helyükre kerültek, így hát tovább gondolkoztam, hogyan lehetne még feldobni  a hangulatot, hiszen egészen októberig ebben fogok gyönyörködni. 
A kis növényjelölő táblácskák praktikus megoldásnak tűntek, de most a mentaszínű tálcához is kellett passzolniuk, tehát nem tudtam készen megvásárolni, szóval megint győzött a DIY gondolat. Mindenképpen gyorsan szerettem volna eredményt, de szokás szerint kicsit személyre szabottan. Túl nagy varázslatra egyébként nem kell gondolni, utam egyből egy hagyományos gazdaboltba vezetett. Ti is biztosan tudjátok, hogy régebben nem lehetett ám ennyi cicomát vásárolni, kertészeti cikkeket is csak ezekből az üzletekből lehetett beszerezni. Emlékszem, tini koromban imádtam bemenni az ilyen boltokba, teljesen belém ivódott az az illat, a sok virághagyma, cserepek, kötöző madzagok világa. Alig vártam, hogy Békéscsabán a piac melletti gazdaboltba vezessen utunk Anyukámmal és vegyünk valami ültetgetős dolgot. :-)
Szóval vissza a gyökerekhez, irány  a gazdabolt!

Ilyen tuti táblácskákat lehet venni (45 Ft/db)! 


Miután a táblákat beszereztem, jöhetett rájuk a Pentart Chalkboard Paint krétatábla festék, ami csodálatosan fed, ezért elegendő volt egyetlen rétegben felkenni. Ezt a festéket már korábban is használtam mentazöld színben, egy régi kopott tálca felújításához. 



A szín tehát adott volt, úgyhogy gyorsan festegettem, majd picit száradtak és jöhetett a krétatábla filc. 



Öröm dolgozni ezzel a festékkel, szinte alig lehet abbahagyni. ;-) Legszívesebben már mindent lekennék vele, annyira ráállt a kezem.
A végeredmény vicces táblák sokasága, mellyel találkozhattok majd még a Nagy Erkélyzöldítő Projektem során is, most egyelőre azonban csak az otthon készült fotókat mutatom! ;-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése