2016/09/06

Nyári élmények - otthon

Tavasszal, amikor el kezdtem tuningolni a teraszt, írtam Nektek, hogy ebben az évben nagy eséllyel itthon fogok nyaralni. Ahogy teltek-múltak a hetek egyre jobban körvonalazódott a teraszos "mindennapnyaralunk" életérzés és bele is nyugodtam, hogy idén kimarad a tengerpart és egyéb élmények. 
Sebaj - gondoltam egyet és attól a perctől kezdve úgy alakítottam a teraszt, hogy az leginkább alkalmas legyen a nyári időtöltésre. 
Biztosan emlékeztek, hogy sok-sok fűszernövényt ültettem, amiről ITT olvashattok bővebben is, ezeket később nagyszerűen tudtam használni a nyári grillezések során. 


Az éppen folyamatban lévő építkezés raklapjait is munkára fogtam, hiszen nagyon praktikusan tudtam használni sütögetések és hétvégi napozások alkalmával egyaránt. 



A sok-sok virág és fűszer között tényleg úgy éreztem, hogy akár a hétköznapokban is fel tudok töltődni picit, hiszen valljuk be őszintén, hogy néha nem könnyű végigcsinálni egy-egy hetet. 



Pontosan a fárasztó és rohangálós hétköznapok az okai annak, hogy a kevéske szabadidőnkben csak olyasmit javasolt csinálni, amit igazán szeretünk. Néha az is elég, ha szánunk magunkra egy órácskát péntek este és átgondoljuk a heti történéseket. 


Egy kellemes és pihentető környezet mindenképpen segíthet átvészelni a szabadság nélkül töltött időt, ezt tanúsíthatom! Egy csésze kávé, néhány üde, zöld növény és a lelkem szárnyal!


Egy-egy hétvégi este a szabadban már-már droggá vált számomra, amit télen nem is tudom, hogyan fogok nélkülözni.
Majd nézegetem a képeket és várom a tavaszt! ;-)


Így telt hát a nyár - őszintén megvallva nem sok pihenéssel -, de bízva abban, hogy sok-sok inspirációt nyújtva Nektek, és talán ezzel szebbé varázsolva hétköznapjaitokat. 

Fontos még megemlítenem, hogy az idei otthoni nyaralást igazán tökéletessé tenni a Hellopamut fouták és a Cucc zsákok tudták! Egyszerűen imádom őket!  ;-)


A nyár elmúltával általában sok-sok érzés kavarog bennem, kicsit olyan ez nekem, mint az Újév; tudom, hogy rengeteg munka vár még az évben, ezért egyszerre vagyok fáradt és lelkes. 

Az ősz mindig tartogat valami újat is, ezért engedjétek meg, hogy nagy-nagy szeretettel és örömmel jelentsem be, hogy a http://www.greenwaydesign.hu/ napokon belül útjára indul!

Sok-sok inspiráció vár majd Rátok az új felületen, ami remélem, hogy azonnal elnyeri a tetszéseteket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése